Financiële administratie voor zzp’ers

Bent u een zzp’er, dan heeft ook u te maken met het voeren van een financiële administratie. Het is belangrijk om dit goed te doen, zodat u het overzicht behoudt over uw situatie. De Belastingdienst stelt geen strikte eisen als het gaat om de financiële administratie voor zzp’ers, maar deze moet wel deugdelijk en inzichtelijk zijn.

Makkelijk gezegd, maar hoe gedaan? Benjamins & Steenbergen verzorgt de financiële administratie voor zzp’ers tot in de puntjes.

Zelf de administratie voeren of uitbesteden?

Als zzp’er gaat er stiekem behoorlijk wat tijd zitten in het voeren van de financiële administratie. Naast het feit dat u moet beschikken over de benodigde kennis, kost het de gemiddelde zzp’er zeven uur per maand. Daarom kiezen steeds meer mensen ervoor om de gehele financiële administratie door een professional te laten verzorgen. Bij Benjamins & Steenbergen bent u hiervoor aan het juiste adres.

Ook als u de adminstratie wél in eigen beheer wilt houden, kunt u bij ons terecht. Het is bijvoorbeeld mogelijk om alleen de aangifte van de loonbelasting of de btw-aangifte aan ons uit te besteden. Ook kunnen wij voor u de jaarrekening of winst- en verliesrekening opstellen, op basis van de door u gevoerde administratie. Vanzelfsprekend ondersteunen wij u graag bij het uitvoeren van de administratie. Onze deskundigen voorzien u graag van tips en hebben op al uw administratieve vragen en belastingvragen een antwoord.

De werkwijze van Benjamins & Steenbergen

Benjamins & Steenbergen is gevestigd in Hoogeveen, Drenthe, en is onder andere gespecialiseerd in het verzorgen van de financiële administratie voor zzp’ers. Daarbij hebben wij ook de benodigde kennis en expertise in huis op het gebied van belastingadvies. Wij werken daarbij efficiënt en met korte lijntjes. Een persoonlijke, professionele aanpak kenmerkt de werkwijze binnen ons bedrijf. Bent u zzp’er en heeft u interesse in het dienstenpakket van Benjamins & Steenbergen? Neem dan nu geheel vrijblijvend contact met ons op!